" kita menjadi diri kita sekarang melalui pengalaman dulu, sekarang dan akan datang"
" kita bahagia sekarang kerana kepahitan masa lalu"
"kita sembuh sekarang sebab kita makan ubat dulu"
"kita boleh gelak sorang2 bila teringat pengalaman dulu"
" kita juga belajar daripada pengalaman orang lain"


" So...kongsi pengalaman kita selagi kita bernyawa"

Monday, November 30, 2015

HePy BesDay.....MEMORY NEVER FADE...

SaLaM.......
#cerita nie dah lama. Cuma cik reha baru ad kesempatan untuk update blog. Draft nie dh lama buat tetapi bila cerita jerk mesti jadi separuh. Idea untuk menaip tiba-tiba hilang. Setelah sekian lama baru dapat publish. 
#hadiah nie besday cik reha pada 11/5/11. Cantikkan tarikh, bestfriend cik reha yang bagi..


Hehehe....even besday cik reha da lepas....cik reha nk cite jgk kn...yg nk baca..di persilakan...bkn duk bersila...sila laa membaca...kalau yang x nk baca...xpe...terpulang atas masing-masing laa kan....
Time besday cik reha yang ke-2_ (he3...) cik reha x sambut pown...x beli laa kek-kek nie...cme yang wat cik reha terharu + terkejut + suke sgt2...sbb cik syud bagi present kt cik reha....hu3...
Cik Syud bagi bantal....sangat cantik...i appreaciate that...thnk u soo much...lup u lebih laa....
Law cik reha kuar ngn cik syud...mesti cik reha nk beli bantal...i'm addicted with pillow..he3...
Kalau orang laen mungkin prefer patung bear kan...tapi cik Reha lagi laa prefer utk pilih bantal...
Ingat lagi time cik Reha study kt UPM...pantang jerk ad offer mst bantal yg jadi pilihan...he3...kalau dulu kt katil cik reha, sedar x sedar cik reha ad 10 biji bantal. Cuba bayangkan mcm ner cik reha leh tidur kat katil single ngn 10 biji bantal. Hik3..Cik reha duk tengah-tengah, so bantal lh yang ad kat sekeliling. Bila cuti sem je, bantal-bantal kesayangan cik reha akan cik reha balut cntik-cantik lepas itu simpan elok-elok. 

Kalau tengok dekat gambar tu, ada cerita di sebaliknya. Bila tgk bantal tu, cik reha akan terkenangkan apa yang dah jadi di sebalik gambar tu. Memori itu x pernah cik reha lupakan dan In shaa Allah mmg x kan lupa. Syud, u are really a good friends. Kalau cik reha ad anak-anak nanti, cik reha akan ceritakan kenangan kita. Selama 3 tahun kita bersahabat, kita x pernah berpisah walaupun blok lain-lain. Ko sentiasa ad ngn aku weh syud. Wktu aku senang, wktu aku susah, wktu aku ngh sedih, waktu kita bergelak-gelak. Tq beb...Aku syg ko...Syud, aku x pernah pown guna bantal tuh, aku simpan elok-elok bantal tu. Orang lain pown aku x bgi usik bantal itu. Memori bantal tu xkan aku lupa. Sedar x sedar, bantal itu ngn aku dah 4 tahun syud. Ko taw syud, selama 4 tahun aku x pernah guna taw. 

No comments:

Post a Comment